1968 yılında İstanbul’da doğan Gökhan Uğurlu, İTÜ Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği ve İÜ İşletme Yüksek Lisans mezunudur. Kariyerine 1994 yılında Bosch Siemens Ev Aletleri (BSH) şirketinde Türkiye Müşteri Hizmetleri Müdürü olarak başlamış ve 2014 yılına kadar Ortadoğu ve Orta Asya ülkeleri de dahil olmak üzere Müşteri Hizmetleri Direktörü olarak, 2020 yılının sonuna kadar da Samsung’da Müşteri Deneyiminden sorumlu Başkan Yardımcısı olarak görevine devam etmiştir.
1968 yılında İstanbul’da doğan Gökhan Uğurlu, İTÜ Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği ve İÜ İşletme Yüksek Lisans mezunudur. Kariyerine 1994 yılında Bosch Siemens Ev Aletleri (BSH) şirketinde Türkiye Müşteri Hizmetleri Müdürü olarak başlamış ve 2014 yılına kadar Ortadoğu ve Orta Asya ülkeleri de dahil olmak üzere Müşteri Hizmetleri Direktörü olarak, 2020 yılının sonuna kadar da Samsung’da Müşteri Deneyiminden sorumlu Başkan Yardımcısı olarak görevine devam etmiştir.
Bu süre zarfında 50’den fazla büyük projeyi hayata geçirmiş olup, bilhassa dijitalleşme konusunda Dünya genelinde kullanılan ödüllü bir CRM Yazılımı ve yine ödüllü bir “Zero Training” uygulamasını geliştirmiştir. 2002-2004 yılları arasında Müşteri Hizmetleri dışında görev almak suretiyle satış da dahil olmak üzere tüm şirketin yeniden süreç odaklı yapılandırılması ve performans odaklı yönetim sistemi oluşturulması projesini hayata geçirmiş ve bununla da uluslararası arenada bir çok ödüle layık görülmüştür. 18 Yıl kar merkezli ve 7 Yıl gider merkezli departman yönetme tecrübesine sahiptir (8 basamaklı (€) bütçe sorumluluğu ve yönetimi). Bugüne kadar yönettiği departmanlar: CRM, Call Center, Doğrudan Pazarlama, Yedek Parça ve Aksesuar Satışı, Lojistik, Bölge Müdürlüğü Yönetimi, Kalite & Teknik, B2B, Mali İşler.
Gökhan Uğurlu, 2021 Ocak ayından itibaren elde ettiği bu deneyimlerini başta Müşteri Deneyimi ve Süreç Yönetimi olmak üzere şirketlerin hizmetlerine sunmaya karar vermiştir. BAU Üniversitesinde Müşteri Deneyim Yönetimi konusunda eğitmen olarak çalışmakta ve şirketlerden bağımsız olarak doğrudan çalışanlara “Müşteri Deneyim Yönetimi” ve “Etkin Yöneticilik ve Liderlik” konularında eğitim vermektedir.
Konuşma Konuları
Ödül Alan Projeleri
Danışmanlarımız, aradığınız mükemmel konuşmacıyı bulmak ve vizyonunuzu gerçeğe dönüştürmek için gereken uzmanlığa ve bilgiye sahiptir.